Som rada, že ste klikli na tento blog a dúfam, že sa tu zdržíte :)
Na blogu sa venujem hlavne recenziám produktov, ktoré sama vyskúšam.

piatok 8. augusta 2014

TAG - Liebster Award

Ahojte :)

Bola som nominovaná na Liebster Award Tag tak idem na to :)

Čo to vlastne ten Liebster Award Tag je?
Je to Tag, pri ktorom musí nominovaný blogger splniť určité podmienky a to:
1. Poďakovať sa za nomináciu
2. Napísať 11 faktov o sebe
3. Odpovedať na otázky od blogerky, ktorá vás nominovala
4. Vymyslieť ďalších jedenásť otázok a nominovať blogerov, aby na to odpovedali
To je zruba všetko tak sa do toho teda pustím :)

Najkôr veľmi pekne ďakujem Terezke za nomináciu :) Jej blog nájdete TU - je fakt zaujímavý ;)

Prejdem k tým faktom o mne :)
1.  Bojím sa pavúkov, chrobákov a všetkého čudného malého hmyzu vrátane hadov :/
2. Bojím sa výťahov, nie tak žeby som do nich nenastúpila, ale mám divný pocit, že sa zaseknú a ja tam ostanem sama :)
3. Nemám rada akékoľvek horory
4. Milujem jeseň :3
5. Neznášam komárov a muchy 
6. Neznášam 12- ročné dievčatá, ktoré sa v obchode fotia v kabínke vo veciach, ktoré si aj tak nekúpia
7. Rada čítam knihy/ blogy
8. Rada fotím
9. Milujem dlhé prechádzky do prírody
10. Neznášam namyslených chlapcov
11. Milujem seriál 2 a pol chlapa :D

Odpovede na otázky :)

1. Máš niaky zlozvyk? Keď mám už dlho nalakované nechty s jedným lakom, začnem si ho nevedomky zlupávať dole :D
2. Nosíš dioptrické okuliare? Nie
3. Čo si myslíš o mojom blogu? Je veľmi zaujímavý... páči sa mi spôsob, akým píšeš :)
4. Máš súrodencov? áno brata :)
5. Aký máš telefón? LG L-70
6. Fotila si niekedy zrkadlovkou? jasné ;)
7. Čo máš na chlapcoch najradšej? ak je chlapec vtipný a pekne vonia :)
8. Máš obľubených vlogerov? jasné veľmi rada pozerám videá od Lenky :)
9. Aký korektor používaš? žiadny 
10. Aký máš názor na náramky z gumičiek? páčia sa mi :)
11. Máš snapchat? nie :)

Otázky pre nominované:

1. Bojíš sa niečoho?
2. Máš svoje šťastné číslo?
3. Obľúbený kozmetický produkt?
4. Máš niake hobby?
5. Najobľúbenejšia kniha?
6. Obľúbený nápoj?
7. Od kedy bloguješ?
8. Čo neznášaš na chlapcoch?
9. Krajina, ktorú by si raz chcela navštíviť?
10. Ktorý kúsok oblečenia by si si nikdy nekúpila?
11. Čo si myslíš o mojom blogu?

To by bolo všetko :) Ja som nominovala:  http://lenastyletips.blogspot.sk/
                                                               http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/
                                                               http://dianegrover.blogspot.cz/
Klaudia 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Budem rada ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári.