Som rada, že ste klikli na tento blog a dúfam, že sa tu zdržíte :)
Na blogu sa venujem hlavne recenziám produktov, ktoré sama vyskúšam.

nedeľa 17. augusta 2014

Garnier Fructis Goodbye Damage ;)

Ahojte!

Konečne som dofotila a upravila fotky na nový článok, tentokrát na balzám od Garnier. Dúfam, že sa vám táto mini recenzia bude páčiť. Tak poďme nato :)
Tento kondicionér som si kúpila hoci moje vlasy nie sú poškodené.  

Čo píšu výrobcovia: Sú vaše vlasy poškodené agresívnym vonkajším prostredím, nadmerným česaním alebo teplom? 
Keraphyll a aktívne výťažky z ovocia amla prenikajú hlboko do vlasového vlákna, kde posilňujú a obnovujú vlas. Po vymytí sú vaše vlasy plné života a úžasne hebké na dotyk.

Čo hovorím ja:

Môžem o ňom povedať len samú chválu.
Vonia úžasne :) Cítim tam pomaranče, aj keď by som tam mala cítiť niake ovocie amla :D
Moje vlasy neznášajú masky vždy mám po nich nesmierne mastné vlasy, ale túto milujú. Má sa nanášať ku korienkom a po celej dĺžke vlasov. Doba pôsobenia je 1 minúta, čo je podľa mňa super, veď minútu počká každý :) 
Vlasy sa po ňom úžasne rozčesávajú, vôňu cítim aj dlho po umytí. Po vyschnutí sú vlasy hebké a vzdušné. 
Konzistencia je veľmi dobrá, ani tekutá ani hustá taká akurát :)

Cena sa pohybuje okolo 3-4 eur, už si nepamätám presne :) 
Kto má poničené vlasy, ale aj nemá ako ja určite mu odporúčam túto okamžitú starostlivosť :)

Dúfam, že sa vám článok páčil a potešíte ma vašimi komentármi :)
Pripravujem články na tému Back To School, ale aj niake nákupy, prípadne outfity, starostlivosť o vlasy. :)

Klaudia :)



6 komentárov:

  1. Pekná recenzia. Už dlho uvažujem o kúpe nejakej masky/kondicionéru. Myslím, že po tejto recenzii siahnem práve po tejto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ho tiež, je v pohode, lenže počula som ževraj po ňom vypadávajú vlasy tak neviem no, mne sa to zatial nestalo... ale mala som už aj lepšie balzamy :)

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som to počula, ale tak mne sa to práveže zlepšilo. Neviem či to je týmto balzamom čo pochybujem alebo, že sa viac starám o moje vlasy, ale jeden čas keď som sa česala tak som na hrebeni mala celú guču vlasov a teraz tam sú max. 3 :) Tento je u mňa zatiaľ NAJ, keďže ako som písala po iných mi mastnejú vlasy :)

      Odstrániť
  3. Jé, tehle zbožňuje mamča. Já se zatím držím milovaného Aussie :D Recenze je fakt moc pěkná :) jen si příště ohlídej, jesli máš fotku pořádně doostřenou :(
    Co se týče mého článku, vím, že to není jednoduché, ale dá se to naučit. Čím častěji si sama řekneš, že krásná jsi, tím dříve tomu doopravdy uvěříš. Krása totiž není vzhled. Je to jen stav mysli :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Doposial som z kozmetikou Garnier nemala az take super skusenosti, hlavne fructis mivdost masti vlasy. Tento rad goodbye damage na ale zaujal a isto skusim. Ja pouzivam po kazdom umyti vlasov kondicioner inak vlasy nerozcesem a zvykla som si uz aj na masky.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári.