Som rada, že ste klikli na tento blog a dúfam, že sa tu zdržíte :)
Na blogu sa venujem hlavne recenziám produktov, ktoré sama vyskúšam.

pondelok 18. augusta 2014

BackToSchoolByKlody - 3 outfits

Ahojte :)

Vítam vás pri novom článku, ktorého názov zodpovedá tomu, o čom článok naozaj bude. 
Internet zaplavili články bloggerov zo série BackToSchool :) Tak som rozmýšľala, že by som aj ja niake napísala :)
Nafotila som 3 školské outfity. Všetky sú také obyčajné, ale hlavne pohodlné čo ja preferujem, lebo predsa v škole trávime 6-7 hodín a myslím, že by nikoho nebavilo stále sa kontrolovať, či je všetko na svojom mieste atď.
Prvý a posledný outfit som musela fotiť sama, keďže druhý sa pokúšal fotiť brat a nedopadlo to najlepšie :D

Ale nebudem už dlhšie kecať a predstavím vám 1. outfit :)


Košeľa - F&F
Rifle - C&A
Botasky - Deichmann
Náušnice - Takko Fashion


2.

Ano fotila som sa na posteli, lebo tam mám tapetu a chcela som pekné pozadie :D

Mikina - Lidl
Tielko - Takko Fashion
Rifle - Lidl
Tenisky - Deichmann
Náušnice - Tesco


3.



Ano mam rozviazane šnurky, ale keď mne sa ich nechcelo viazať :D
Košeľa - F&F
Tielko - Takko Fashion
Nohavice - ???
Botasky - Deichmann
Náušnice - internet



 Ako vidíte sú to veľmi jednoduché outfity, ktoré bežne nosím. Nejako sa mi k nim nehodili náhrdelníky ani náramky tam som tam pridala len náušnice :) Ako vidíte 2. a 3. outfit tvorí biele tielko. Tu je ukážka ako krásne sa dá biele tielko využiť :)

Ktorý outfit sa vám najviac páčil? Budem rada ak mi zanecháte komentár :)
Aké články z tejto série by ste chceli?

Klaudia :)


6 komentárov:

  1. ten tretí je naozaj fajn :) tiež mám rada tielka :D a tiež preferujem pohodlnosť, je to fakt - v škole sme pridlho na to, aby sme sa tam každý deň obliekali ako na svadbu :)
    http://terezacoaler.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten třetí se mi líbí asi nejvíce .) Hlavní je, se prostě obléct pohodlně, není třeba ze sebe dělat bůh ví co. btw. takovou nějakou riflovou košili už dlouho sháním :3 franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj nominovala jsem tě na Liebster Award TAG víc info na mém blogu http://ourandmylifecaroline.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Ďakujem krásne, ale tento Tag som už robila.

      Odstrániť
  4. Super článek! Přesně tohle je můj styl... třetí outfit je dokonalý :3

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári.