Som rada, že ste klikli na tento blog a dúfam, že sa tu zdržíte :)
Na blogu sa venujem hlavne recenziám produktov, ktoré sama vyskúšam.

nedeľa 10. augusta 2014

Garnier - Čistiaci Peeling :)

Ahojte :)

Počasie sa nám niako zbláznilo. Aspoň tuna je doobedu horúco a poobede chladno :( Takéto leto som si vôbec nepredstavovala, aj keď mne to aj celkom vyhovuje, pretože niesom letný tip, ktorý by "miloval" horúčavy, takže mne to celkom vyhovuje. Každopádne sa blížime k jeseni, ktorú milujem. :)

No ale už prejdem k dnešnej recenzii. Predstvím vám Peeling, ktorý som si kúpila len prednedávnom. Potrebovala som niečo, čo by moju pleť zbavilo nečistôt a odumretých častí kože. A tak som siahla po tomto peelingu, o ktorom vám poviem viac :)




Je to Gél, maska a peeling v jednom.  Je určený pre mastnú pleť s tvorbou nedokonalostí. Ak chcete Peeling mali by ste ho používať každý deň, čo sa však mne zdá prehnané, ja ho používam tak 3x týždenne. Ak chcete masku tak sa odporúča 2-3x do týždňa nechať pôsobiť 3 minúty a opláchnuť. 
Moje dojmy boli celkom dobré. Prekvapí trochu čudná vôňa, ktorá mne príde dosť chemická... :/
Balenie je pekne spracované, človeka v obchode určite zaujme tzv. udrie do oči :)
Či spĺňa to čo má? Myslím si, že sčasti áno. Peeling príjemne osvieži tvár, zbaví ju nečistôt, ale žeby som zazrela niake hĺbkové čistenie sa mi nezda. Možno uvidím výsledky keď si kúpim hubku na tvár s ktorou si budem prekrvovať pokožku, pretože zatiaľ si to nanášam len prstami. :)


Takže to zhrniem....
S týmto produktom niesom spokojná, určite som čakala viac. Dosť mi vadí vôňa výrobku a tak isto aj konzistencia. Výrobok si znova určite nekúpim. :)
Dole ešte obrázok konzistencie peelingu. :D
Ďakujem za pozretie článku dúfam, že vám pomohol.

Ak máte niake nápady o čom by mohol byť ďalší článok prípadne, na ktorý výrobok by ste tu chceli vidieť recenziu, kľudne píšte do komentárov budem len rada. 
Klaudia :)




5 komentárov:

  1. Super recenze... Od Garnieru teď používám Exfo brusher (nebo jak to je) a vyhovuje mi.
    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) čítala som o ňom, ale u nás som ho zatiaľ nevidela... ak by sa objavil v našej drogérii, určite by som po ňom siahla ;)

      Odstrániť
  2. Pekná recenzia :) ... Chcela som si ho tiež kúpiť, ale po tejto recenzii už asi nie :)

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám s řadou Pure od Garnier hodně špatné zkušenosti, pokaždé jsem se jen osypala. Chtěla jsem pleť zlepšit, namísto toho jsem ji zhoršila a dávala jí do kupy ještě měsíc.. Už nikdy víc:-D

    http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám ho tiež a súhlasím s tebou....je to prepadák :/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári.