Som rada, že ste klikli na tento blog a dúfam, že sa tu zdržíte :)
Na blogu sa venujem hlavne recenziám produktov, ktoré sama vyskúšam.

utorok 12. augusta 2014

RYOR - kozmetika pre aknóznu pleť

Ahojte :)

Dnes som pre vás pripravila recenziu týkajúcu sa jednej pleťovej kozmetiky, ktorá je podľa mňa skvelá.
Ale nebudem už ďalej kecať, pohodlne sa usaďte a ideme nato :)

Jedná sa o prírodnú českú kozmetiku značky Ryor s názvom Aknestop, určenú pre aknóznu pleť :)
Táto kolekcia sa skladá z 3 výrobkov, a to:

Čiastiaca pena s morskými riasami - pena je určená k prečisteniu pleti či už od mastnoty, alebo od zvyškov make-upu :) Dievčatá/chlapci čo máte akné by ste ju mali používať každé ráno a večer, ale keďže ja akné chvalabohu nemám, tak ho používam, väčšinou len večer aj to nie stále, lebo trošku vysušuje pokožku. Ale inak je to úplne čistá kozmetika, bez chemikálii....ja mám veľmi citlivú pleť a hocičo mi nesadne, ale toto mi sadlo úplne. Keď si s týmto umyjem tvár, cítim hĺbkové očistenie a príjemný svieži pocit. Dávkuje sa pomocou pumpičky, čo sa mi zdá veľmi praktické. :) 


Ľahký denný krém - tento krém veľmi nepoužívam, povedala by som, že skoro vôbec :/ Ale niekedy som ho používala každý deň a musím povedať, že je skvelý. Mal by sa používať ráno. Myslím si, že je veľmi vhodný ako denný krém. Je ľahučký, jemnučký a veľmi rýchlo zaschne, takže sa nemusíte báť, že celý deň budete chodiť s mastným krémom na tváry.  V balení pri ňom bola aj nálepka slniečka na označenie, či je denný alebo nočný, čo sa mi zdá strašne rozkošné :D 


Účinný nočný krém s fytosfingosinom -  tento krém odporúčam všetkými 10 prstami... Je proste úžasný. Má sa používať po vyčistené pleti, pred spaním. Rýchlo vyschne, takže si určite nezamastíte vankúše :) 


Tak a na záver: Baby ak máte problémy s akné alebo vás len trápy nadmerné množstvo vyrážok, určite po tejto rade siahnite, neoľutujete. 
Ja som túto radu dostala, ale na to, že je česká ju zoženiete v Teta drogérii, kde jeden výrobok stojí okolo 5 eur. :)
Myslím, že tieto výrobky sú vynikajúce a určite vám pomôžu. :)

Ja som jeden čas mala veľa škaredých vyrážok na ľavom líci, ale odkedy som túto radu začala používať, vyrážky samé pekne zmizli. :) 
Odvtedy, ked sa mi objaví nejaká škaredá vyrážka, použijem tieto krémy a krásne zmizne :)
A čo je ešte skvelé na tejto kozmetike? Nie je určená len na pleť, ale môžete si s ňou ošetrovať aj chrbát či ramená. :)

Takže neváhajte a siahnite po tejto rade :) 
Dúfam, že sa vám článok páčil, a že vám pomohol. 
V prípade nejakých otázok píšte do komentárov, budem len rada.  ;)
Klaudia :)




3 komentáre:

Budem rada ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári.