Som rada, že ste klikli na tento blog a dúfam, že sa tu zdržíte :)
Na blogu sa venujem hlavne recenziám produktov, ktoré sama vyskúšam.

streda 20. augusta 2014

MUST HAVE Autumn



Ahojte :)

 Určite poznáte dievčenské zoznamy oblečenia, ktoré musia mať. Rozhodla som sa, že aj ja si takýto zoznam spravím Predsa len aspoň zistím čo chcem, potrebujem a budem to mať ľahšie na vianoce, alebo ako darčeky na narodeniny  :) Tak začnem :DD

Biela bľúzka
Myslím, že biela bľúzka je základom šatníka. Dá sa kombinovať k čomukoľvek a outfit pôsobí vždy elegantne. Ja by som konkrétne chcela svetlo rúžovú, modrú alebo sivú :)

Rifľová bunda
Rifľova bunda je opäť kúsom, ktorý oživý každý outfit a v chladnejšom počasí nieje tiež zlá :)
Čierne rifle

Čierne rifle sú tak isto základ šatníka. Ja jedny mám, ale tie už dosluhujú takže by sa zišli nové. Práve tieto sú nádherné :)

Rôzne tričká 
Už dlhšie si chcem kúpiť rôzne jednoduché jednoferebné tričká :) 
Konkrétne by som chcela bordové, sivé a také "hnedosivé" čo je na obrázku :)

Zaujímavé tričká 
Tak práve toto tričko zháňam už dlho, ale zatiaľ som ho nikde nevidela :/
Neviete kde by som ho mohla kúpiť? Kľudne hoďte link do komentára :)

Čierny ruksak
Práve tento ruksak je nádherný, veľmi by som taký chcela :)


Tak to je všetko :) Ďalší článok bude neviem kedy, keďže mám nabitý týždeň...takže zrejme až niekedy potom :) Zajtra vyrážam na nákupy, takže keby ste potom chceli článok čo som si kúpila, rada ho spravím. Dúfam, že sa vám tento krátky článok páčil :)
Klaudia :)




1 komentár:

  1. Tie veci sú super :). Úplne súhlasím s tým, že by to nemalo chýbať v žiadnom šatníku. To tričko s tím Voldemortom je mega! :D Inak ak ba ti/ niekomu chcelo môžte si pozrieť môj blog http://stellamellar.blogspot.sk/. Budem strašne rada ak ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári.