Som rada, že ste klikli na tento blog a dúfam, že sa tu zdržíte :)
Na blogu sa venujem hlavne recenziám produktov, ktoré sama vyskúšam.

nedeľa 27. júla 2014

TOP 3 letné laky :)

Ahojte! :)

Keďže je leto v plnom prúde tak ma napadlo,že vám ukážem a aj odporučim TOP 3 letné laky podľa mňa. Nemám náladu na niake rozpisovanie, takže to bude len také suché.

Vybrala som 2 laky od Miss Sporty a jeden lak od NYC. Podľa mňa sú to krásne žiarivé farby a oživia každý outfit.

Tak ideme na prvý ;)
Tento lak som si kúpila na odporúčanie kamošky a musím povedať, že nesklamal. Krásna letná farba, lak dlho vydrží a má dobrý štetček.

Ako ďalší mám tiež lak od Miss Sporty. Tento som si kúpila, lebo som chcela niaky tyrkysový lak a v DM mi do očí udrel práve tento. Taktiež je to krásna letná farba a mne sa veľmi hodí niekde ku bazénu :D
No a ako posledný tu mám lak od NYC 325 Raindrop. Tento lak som dlho zháňala, keďže som na neho čítala samé chvály. Lak nesklamal je to krásna farba a dlho vydrží. Akurát sa mi trošku zle lakuje, pretože má dlhý a maličký štetec. To je jediné čo by som mu vytkla. :)


Aký lak sa vám najviac páčil z týchto troch? :)
Budem rada za každý komentár ;) 
Tak sa majte! :) Klaudia 


7 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tady ty laky od NYC naprosto zbožňuju , hodně se divím že tak poměrně kvalitní laky se dají sehnat jen za 30,- / teda alespoň já jsem je za tu cenu poziřovala v rossmannu. mimoto , úžasný blog ^^

    worldbyzeth.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný článok:)laky od Miss Sporty su super.
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek, teď mám nový lak od NYC a je dokonalý vydrží fakt dlouho!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Laky od NYC sú veľmi dobré čo sa týka veľkosti balenia, výdrže a ceny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super laky:)
    http://daifash.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári.